loading...
یک آی تی
mostafa بازدید : 77 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (2)

در اینجا چند گونه از روش های هک و نوع عملکرد آنها را برای شما می آوریم.

۱-Bluejacking

ابتدا اجازه دهید نگاهی به Bluejacking بیندازیم. در Bluejacking یک هکر ممکن است پیام های نا خواسته را به قربانی در قالب شماره ی کارت اعتباری یا شماره ی تلفن همراه یا یک متن جالب ارسال کند که بعد از باز کردن متن یا تماس با شماره ی داده شده به تلفن قربانی نفوذ می کند. توجه داشته باشید هکر برای ارسال پیام های نا خواسته نیازی به شماره تلفن شما ندارد این پیام ها را از طریق بلوتوث ارسال می کند؛ در صورتی که قربانی این پیام ها را به صورت اس ام اس دریافت می کندنه در قالب یک فایل در فولدر بلوتوث و هرگز نمی فهمد که به تلفنش نفوذ شده ، در حالی که هکر به تمامی اطلاعات آن تلفن دسترسی پیدا  کند.

.......

mostafa بازدید : 51 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

چند سالی است که طرحی با نام کیف پول همراه در دنیای تکنولوژی بر سر زبان ها افتاده و خبر از رهایی شما از کیف پول و کارت های اعتباری تان می دهد .کیف پول همراه یا همان Wallet phone که برای اولین بار در ژاپن رونمایی شد ، سامانه ای جدید برای مدیریت امور مالی است که از آن می شود برای انتقال پول ، خرید شارژ سیم کارت،پرداخت قبوض،خرید و سایر امورمالی روزمره استفاده کرد .
موفقیت پرژه کیف پول تلفن همراه،در ژاپن و آزمایش های گسترده نشان داده که این فناوری آماده است تا تلفن همراه را جایگزین کارت اعتباری و پول نقد کرده و همچنین به عنوان بلیت الکترونیک ، وسایل حمل و نقل عمومی و سینما و کلید الکترونیک برای درهای خانه ها و اداره ها به کار رود . تقریباً تمامی اپراتورها ، تکنولوژی کیف پول همراه را پذیرفته اند و بعضی از اپراتورها هم در زمینه پیشتاز بوده اند .
شرکت های AT&T و T-Mobile و VerizOn ، سیستم ISIS را تشکیل داده اند تا به توسعه کیف پول همراه کمک کنند . این تکنولوژی ممکن است در اواسط سال ۲۰۱۲ یک جریان تجاری را ایجاد کند که هدف آن فروش ۵۰۰ هزار تلفن همراه با کارکرد های کیف پول تلفن همراه باشد .
بزرگ ترین برندهای تلفن همراه جهان مانند سامسونگ ، HTC و نوکیا طرح تولید تلفن های دارای امکان پرداخت را آغاز کرده اند و همچنین اپل قرار است این سیستم را روی iPhone5 قرار دهد.
اما موضوعی که ما را واداشت تا به معرفی کیف پول همراه Wallet phone بپردازیم ، ورود این سامانه به سیستم مخابراتی کشور است . همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۱ ، اپراتورهای تلفن همراه داخلی هم شروع فعالیت خود را در این زمینه به صورت رسمی عنوان کردند .
با استفاده از این سیستم ، شما می توانید پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید . با این روش علاوه بر سهولت و سرعت ، امنیت پول خود را هم تضمین کرده اید . با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید .
اپراتور اول تلفن همراه اولین شرکتی است که این سامانه را با نام جرینگ برای کاربران خود فراهم کرده است . برای استفاده از خدمات جرینگ ، تنها به یک گوشی تلفن همراه با سیم کارت همراه اول نیاز دارید.
با استفاده از خدمات جرینگ نیازی به داشتن حساب بانکی نیست و از روشهای مختلف می توان پول به جرینگ واریز کرد . ثبت نام در جرینگ رایگان است و از وجه واریزی در جرینگ می توان برای کلیه امورمالی روزانه استفاده کرد .
همچنین شرکت ایرانسل هم که خدماتی مشابه گوگل Wallet ارائه می دهد ، در آینده ای نه چندان دور روی این اپراتور فعال می شود . این سرویس به وسیله یک کیت که به پشت تلفن همراه شما وصل می شود فعال می شود

mostafa بازدید : 59 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

لپ تاب

برای خرید لپ تاپ به نکات زیر دقت کنید :

۱٫ قبل از رفتن به بازار به طور مشخص و واضح احتیاج ها و نیازهایی که به خاطر آن می خواهید لپ تاپ بخرید را فهرست کنید . این طوری انتخاب یک مدل از میان انواع مختلف برندها و سری های گوناگون محصولات ساده تر می شود و در ضمن می توانید در خرج کردن پول تان هم صرفه جویی کنید .

۲٫ اولویت های خود را در فهرستی که گفتیم مشخص کنید . با یک لپ تاپ سبک که راحت جابه جا می شود نمی توانید کار گرافیکی انجام دهید یا انتظار نداشته باشید جدیدترین بازی روز روی آن اجرا شود . کارت گرافیک یکی از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ است چون بیشتر موارد شما نمی توانید کارت گرافیکی تان را عوض کنید .

۳٫ یکی از مهم ترین مشکلات لپ تاپ های جدید، داغی بیش از حد آنهاست. فارغ از مشخصات فنی و اطلاعات تجاری لپ تاپ ها سعی کنید اطلاعاتی هم راجع به برق مصرفی و میزان گرمایی که تولید می کنند به دست بیاورید.

۴٫ اگر زیاد در موقعیت هایی قرار می گیرید که به منبع برق شهری دسترسی ندارید، حتماً زمان نگه داشتن شارژ و عمر باتری را به عنوان یک عنصر مهم قلمداد کنید و ببینید آیا در پک اصلی لپ تاپ ، باتری اضافه هم عرضه می شود ؟

۵٫ پردازنده ، یکی از قطعات در خور توجه لپ تاپ است و با توجه به عملکردی که از سیستم انتظار دارید باید نوع مناسبی را انتخاب کنید .

۶٫ هنگام خرید لپ تاپ به میزان حافظه اصلی (RAM) آن توجه کنید .

۷٫ به رنگ و وضوح تصویر ، روشنایی و مصرف برق نمایشگر آن دقت کنید .

۸٫ پورت ها و تکنولوژی های ارتباطی موضوعی در خور توجه هستند.

۹٫ در بررسی مشخصات فنی آن باید به سرعت ، ظرفیت و نوع هارد درایو آن دقت داشته باشید .

درباره ما
بزرگترین منبع مقاله های کامپیوتر و آی تی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 2,509
  • بازدید کلی : 16,293