loading...
یک آی تی
mostafa بازدید : 33 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

 

عینک سه بعدی

اینکه ما محیط اطراف را به شکل سه بعدی می بینیم به این دلیل است که دو چشم داریم . فاصله ای که بین چشمها وجود دارد و تفاوت منظر دید آنها ، باعث می شود هر کدام تصویر مربوط به خودش را ببیند . نور هایی که از اجسام خارج می شود ، سه نور اصلی را در بر می گیرد که عبارتند از سبز ، قرمز و آبی . یه موضوع مهم در ارتباط با این سه نور اصلی این است که اگر یکی از آنها را از فیلتری که رنگ دیگری است رد کنیم ، چیزی که این طرف فیلتر دیده می شود ، سیاه خواهد بود . مثلاً اگر نور قرمز را ار طلقی آبی رنگ رد کنیم ، چیزی که می بینیم به جای قرمز ، سیاه است . از این ویژگی برای ساخت عینک های سه بعدی استفاده می شود ؛ یعنی تصویر دیگری را با رنگ دیگر ایجاد می کنند . عینک های سه بعدی به جای شیشه از دو طلق تشکیل تشکیل شده که رنگ های مخالف دارند . مثلاً اگر تصویری را که به چشم راست باید برسد ، به رنگ قرمز کشیده باشند ، طلق آبی را چلوی چشم چپ می گذارند و اگر تصویر چشم چپ را آبی کشیده باشند ، جلوی آن طلق قرمز قرار می دهند . اگر تصاویر صحیح کشیده شده باشند ، هر چشم تصویر مربوط به خودش را می بیند و در نهایت تصویر کل دیده شده ، تصویری سه بعدی خواهد بود .

mostafa بازدید : 74 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

بلوتوث

بلوتوث در ابتدا توسط شرکت مخابراتی سوئدی اریکسون به عنوان یک فن آوری بیسیم کم مصرف برای برد های کوتاه که می توانست برای ایجاد شبکه های بیسیم شخصی مورد استفاده قرار گیرد ارائه شد و به سرعت مورد تأیید و استفاده دیگر شرکت ها قرار گرفت . به عبارت دیگر تکنولوژی بلوتوث با استفاده از تراشه های رادیویی که در دستگاه های الکترونیکی کارگذاشته شده اند می تواند اقدام به تبادل اطلاعات با دستگاهای دیگری که از همان فرکانس رادیویی استفاده می کنند بپردازد بنابر این تمامی دستگاه های الکترونیکی دارای این فن آوری را مانند تلفن های همراه ، لپ تاپ ، دوربین های دیجیتال ، پرینتر ، تجهیزات صوتی ، و غیره را می توان بدون استفاده از  کابل به یکدیگر متصل کرد .

نام بلوتوث از یک پادشاه وایکینگ دانمارک در قرن ۱۰ به نام هارالد Blatand گرفته شده است که ترجمه آن در اینگلیسی به صورت بلوتوث است .

......

mostafa بازدید : 40 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

چند نکته برای خرید وب کم

اگر شما اهل چت کردن با دوستان و آشنایان در نرم افزارهای چت و شبکه های اجتماعی هستید وب کم (webcam) ابزاری است که به شما کمک میکند تا به گفتگوی تصویری از طریق شبکه اینترنت و یا به ضبط ویدئو هایی بپردازید که به راحتی از طریق اینترنت منتقل می شود . اما از بین انواع مدلهای وبکم بهترین برای نیازهای ما چیست ؟؟

mostafa بازدید : 48 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

 

یکی از قطعات خاص رایانه که مشتریان را همیشه سر در گم می کند، کارت گرافیک است. گاهی این وسواس با اطلاعات غلط در هم می آمیزد و نتیجه معکوس به بار می آورد . ۱۰ نکته اساسی در مورد خرید کارت گرافیک وجود دارد که می تواند شما را در انتخابی مناسب راهنمایی کند.

 

mostafa بازدید : 60 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان من امروز می خوام آموزش ثبت دامنه رایگان tk را به صورت کاملا تصویری بدم این رو بدونید که ثبت دامنه tk در این سایتی که معرفی می کنیم  کاملا رایگان می باشد به دلیل زیاد بودن آموزش ما آن را در ادامه مطلب گذاشته ایم پس برای ثبت دامنه ی خود به ادامه مطلب این مطلب بروید

100% رایگان

 



mostafa بازدید : 91 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوباره با معرفی چند سایت درج تبلیغات رایگان برگشتیم این سایت ها این ها هستند:

qazvinads.com

niazjoo.ir

agahi7.ir

niazmandiha.net

hami24.com

1000niaz.com

2mihan.com

7010.ir

agahiweb.com

payamsara.com

takro.net

mostafa بازدید : 55 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز امروز می خوام چند سایت هاست رایگان به شما معرفی کنم این سایت ها به صورت زیر می باشند:

xzn.ir

ugig.ir

bdk.ir

youhosting.ir

vvs.ir

asan-web.ir

gigfa.com

نظر یادت نره

mostafa بازدید : 47 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان من امروز می خواهم چند سایت دامنه رایگان را به شما معرفی کنم برای کسانی که به خوبی نمی دونند مثلا اگر وبلاگ شما به صورت oneit.blogfa.com باشد با دامنه می تونید آن را به oneit.com تبدیل کنید پس این سایت ها به صورت زیر هستند:

www.orq.ir

fay.ir

www.dxd.ir

co1.ir

www.wex.ir

www.vov.ir

s2a.ir

2fa.ir

3de.ir

www.760.ir

با این حال بهترین سیستم دامین دهی در حال حاضر سایت های خارجی زیر است

dot.tk

co.cc

cz.cc

تعداد صفحات : 6

درباره ما
بزرگترین منبع مقاله های کامپیوتر و آی تی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 2,519
  • بازدید کلی : 16,303