loading...
یک آی تی
mostafa بازدید : 1559 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

ثبت سایت در موتور های جستوجوگربرای ثبت سایت شما در بیش از سیصد و پنجاه موتور جستجو (!) ، روی این لینک کلیک کنید: 

 » پس از وارد كردن Url شما در این موتورها مدتی طول خواهد تا آدرس شما در موتور ثبت شود.
  » ممكن است به مرور زمان صفحات فوق دچار تغییراتی گردند كه این توضیحات بطور كلی برای تمامی موتورهای جستجوگر صادق است ...
موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .

سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۱۵۰موتور جستجو ثبت کند:

http://www.searchengineoptimizationcompany.ca/tools/search-engine-submitter 

پس از وارد کردن آدرس سایت و ایمیل خود دکمه ADD URL رابزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار حدود ۳تا ۸ دقیقه طول می کشد.

البته سایت زیر هم سایت بسیار قدرتمندی است در این زمینه:

 http://www.submitdomainname.com

ثبت سايت يا بلاگ در موتور های جستجو (Google, Yahoo, MSN)

اینم یک سایت خوب دیگه:

http://www.urlzip.ir/myred/reg.htm

ثبت وبلاگ یا سایت در 360 موتور جستجوگر معروف جهت افزایش آمار بازدید

موتورهاي جستجو معمولا پس از مدتي از راه اندازي سايت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را نوشته و شما تیکشونو برمیدارید یا اضافه می کنید

mostafa بازدید : 57 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
به نامه های الکترونیکی ارسالی با عنوان" کنترل پهنای باند اینترنت" که به ظاهر از سوی سرویس های بزرگ تامین کننده اینترنت کشور، که به معرفی نرم افزاری با کاربردهایی همچون قابليت تست و كنترل سرعت ارتباط اینترنتی، قابلیت مدیریت قرارداد ADSL و ... اشاره کرده و خواستار دانلود آن می گردد؛ توجه نکنید.
پایگاه اطّلاع‌رسانی پلیس فتا: به گزارش مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا، اخیراً ایمیلی در فضای اینترنت ایرانی برای مشترکین شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت پرسرعت ADSL ارسال می‌شود که ضمن معرّفی نرم‌افزاری با عنوان «کنترل پهنای باند اینترنت» برای رفع مشکلات پهنای باند کاربر، از گیرنده‌ی پیام می‌خواهد با کلیک بر روی لینکی نرم‌افزار یادشده را دریافت کند. متاسّفانه نرم‌افزار مذکور حاوی بدافزاری است که اطّلاعات کاربران را به سرقت می‌برد. این نرم‌افزار فشرده شده که از خانواده‌ی keyloggerها محسوب می‌شود، حاوی دو فایل اجرایی به نام‌های network.exe و password.exe است و در مراحل نصب از کاربر می‌خواهد تا برای اتّصال نرم‌افزار فایل اوّل و برای ورود کلمه‌ی عبور فایل دوّم را اجرا کند. در صورت اجرای این دو فایل، نرم‌افزار جاسوسی یادشده بر روی سیستم قربانی نصب شده و در صورتی که قربانی اطّلاعات حسّاسی نظیر اطّلاعات حساب‌های بانکی در هنگام خریدهای اینترنتی (شماره‌ی کارت رمز دوّم، تاریخ انقضای کارت، CVV2)  را استفاده کند، آن اطّلاعات به راحتی برای مجرم ارسال می‌شود. همچنین این نرم‌افزار امکان سرک کشیدن به فعّالیّت‌های کاربر را نیز دارد و در فواصل زمانی کوتاه مدّت نیز ضمن عکس‌برداری از صفحه‌ی دسک‌تاپ کاربر، آن تصاویر را نیز برای مجرم ارسال می‌کند.
پلیس فتا، ضمن هشدار در خصوص موضوع یادشده، اکیداً از کاربران می‌خواهد که از اعتماد نمودن به ایمیل‌های جعلی و نصب نرم‌افزارهای ناشناخته، خصوصاً نرم‌افزارهایی که ادّعاهای خارق‌العاده‌ای را مطرح می‌کنند، خودداری نمایند.
mostafa بازدید : 59 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

 دوستان عزيز همانطور كه مشاهده مي كنيد در اين صفحه تعدادي از اصطلاحات چت آورده شده است و بقيه جدول خالي گذاشته شده است  و خانه هاي خالي اين جدول بوسيله شما پر خواهد شد فقط اصطلاحاتي را كه فكر مي كنيد زياد به كار مي رود يا جالب است براي ما بفرستيد

 

thank you TU

talk to you later

K2UL8R
love you like brother LULAB laugh to myself LTM
love you like sister LULAS male or female Mor F?
thanks THX no problem NP
bye for now B4N age/sex/location A/S/L?
see you later CUL see you CU
see you later CUL8ER bye for now BFN
end of message EOM thank you MER30
I love you ILU يا ILY I see IC
    later L8R
 

 

mostafa بازدید : 47 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

بلاگينگ و وبلاگ نويسي يكي از مرسوم ترين روش هاي بيان عقايد است كه بوسيله آن هر كسي در هر مقام و موقعيتي  فرصت ارائه نظر و افكارش را پيدا مي كند. و هموطنان ما هم از اين فرصت اينترنتي استقبال گسترده اي كرده اند. كه اين موضوع باعث افتخار همه ايرانيان است ولي غير از چند سرويس دهنده وبلاگ ايراني كه بعضاً خوب هم عمل كرده اند. سرويس دهندگان ديگري هم وجود دارند كه امكانات مناسبي در اختيار كاربران قرار مي دهند ولي در بين هموطنان ما خيلي شناخته شده نيستند لذا وظيفه خود دانستيم برترين اين خدمات دهندگان غير ايراني را در اين زمينه در اختيار خوانندگان عزيز ياد بگير دات كام قرار دهيم.

 ClearBlogs.com  در اين بلاگ به سادگي و سرعت مي توانيد مطالب عكس ها و... خود را ارسال كنيد و به نمايش بگذاريد.

Blogger.com  اين سرويس توسط گوگل ارائه مي شود كه براي همه شناخته شده است.

Createblog.com  سرويس وبلاگي با ديد ايجاد اجتماعات اينترنتي

Studio at Home  بهترين پلت فرم براي يك وبلاگ را ارائه مي نمايد.

LiveJournal يك ابزار ارتباطي ساده كه به شما اجازه مي دهد عقايد خود را ابراز كنيد و به دوستان خود متصل شويد

BlogLive

OwnJournal.com 

Blogster در دو دقيقه وبلاگ خود را ايجاد نماييد.

Blog.com  در سه مرحله ساده وبلاگ نويس شويد.

Blogates  با سرعت هر چه تمام وبلاگ خود را ايجاد نماييد.

mostafa بازدید : 57 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

در اينترنت وب سايت هاي مختلفي خدمات پست الكترونيك (يا همان ايميل) را ارائه مي نمايند. ولي درايران هموطنان ما علاقه خاصي به استفاده از سرويس هاي مختلف و پست الكترونيك يا ايميل ياهو دارند. كه البته يك سرويس تمام عيار و بي عيب نيست. بلكه معايبي هم دارد مثلاٌ كند است و گاه پيش مي آيد كه پيغام شما با تاخير به مقصد مي رسد. در ضمن ايميل ياهو از نظر امنيتي هم در سطح پاييني است علت آن هم ساده است چون اين سرويس كاربران زيادي دارد طبيعي است كه خرابكاران اينترنتي بيشتر روي آن سرمايه گذاري مي كنند و نرم افزار هاي فراواني براي هك كردن ايميل ياهو يافت مي شود. حال اگر شما فردي هستيد كه از ايميل خود استفاده زيادي مي كنيد و براي شما مهم است كه اطلاعات ايميل شما به دست افراد نا محرم نيفتد بهتر است سرويس هاي ديگر را امتحان كنيد، كه كمتر شناخته شده است. در همين راستا تعدادي از سرويس هاي معتبر پست الكترونيك را به شما معرفي مي نماييم.

 برای دیدن مقاله کامل به ادامه مطلب بروید>>>

mostafa بازدید : 54 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

آیا در کامپیوتر خود اطلاعاتی مانند نامه های عاشقانه، عکس های خصوصی، یا اطلاعات محرمانه کاری دارید؟ اگر یک اتصال اینترنتی دائمی مانند ADSL دارید باید بدانید که در برابر هکر ها تقریبا بی دفاع هستید و یک هکر بدون داشتن دانش خاصی می تواند به کامپیوتر شما دست پیدا می کند.

هر گاه به اطلاعات خصوصی شما دست پیدا کنند می توانند، به مدارک شخصی موجود در کامپیوتر شما دست پیدا کنند می توانند فایل های سیستم شما را خراب کنند یا نرم افزار های دلخواه خود را روی کامپیوتر شما نصب کنند نرم افزار امنیتی شما را تحت کنترل خود درآورند و خراب کاری های دیگری انجام دهند.

همچنین هکر های می توانند بدون اطلاع شما میکروفن یا وب کم کامپیوتر شما را روشن کنند و به این ترتیب صدا و تصویر شما را ضبط کنند و از آن سوء استفاده کنند.

 برای دیدن مقاله کامل به ادامه مطلب بروید>>>

mostafa بازدید : 56 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

 

جلوگیری از سرقت و دزدی امنیت خانه خود را چک کنید

خانه شما محلی است برای آرامش جایی که در آن احساس امنیت می کنید اما زمانیکه خانه خود را ترک می کنید ممکن است فردی نابکار در کمین باشد و از نبود شما به هر نحوی سوء استفاده کند یا اقدام به دزدی کند این مقاله را برای شما تهیه کردیمو در آن توصیه هایی برای بهتر کردن وضعیت امنیتی خانه ارائه شده است به امید اینکه مورد توجه دوستان یاد بگیر دات کام قرار بگیرد.

وقتی که خانه خود را برای مدتی طولانی ترک می کنید، باید طوری وانمود کنید که کسی در خانه حضور دارد. می توانید یک تلوزیون یا رادیو را روشن نگه دارید. می توانید از مدار های مدت دار یا تایمری برای روشن و خاموش کردن چراغ ها استفاده کنید. بهترین کار این است که خانه تان را به یکی از دوستان و آشنایان خود بسپارید تا در مدتی که آنجا نیستید مسئولیت آنرا به عهده بگیرند.

قفل همه درها و پنجره ها را چک کنید و اگر قفل دری مشکل دار است آنرا تعویض نمایید. چه بسیار سارقانی که هنگام شکستن قفل گیر افتاده اند بنابراین هر چه می توانید راه های ورود را برای او سخت تر کنید.

حتما روی در ورودی یک چشمی قرار دهید تا بتوانید کسی را که پشت در ایستاده است ببینید. آیفون تصویری هم یکی از ابزار های امنیتی بسیار مفید است حتی می توانید رفتار های افراد مشکوک در اطراف خانه خود را بدون اینکه متوجه شما بشوند مورد بررسی قرار دهید.

کلید یا کنترل ریموت در پارکینگ را در جاهایی مانند داخل صندوق پست، داخل جاکفشی، درون گلدان، بالای چهارچوب در یا مانند آنها قرار ندهید. به جای آن یک کلید اضافی به دوستان یا فامیل نزدیک که از او مطمئن هستید بسپارید.

برای اطمینان از اینکه درها و پنجره ها از بیرون باز نمی شوند می توانید از داخل یک تکه چوب یا میله آهنی پشت آنها قرار دهید.

کمد ها و کشو های چوبی بدترین جا برای نگهداری اشیاء قیمتی است بدانید که اولین جاییکه سارقان می گردند همین کمد ها است پس از قرار دادن اموال قیمتی خود در آنها خود داری کنید. بخصوص کشویی که قفل دارد و قفل شده است اولین چیزی است که جلب توجه می کند.

همیشه در گاراژ خود را ببندید.

مخفیگاه های خانه خود را همیشه پنهان کرده و به خوبی از آنها محافظت نمایید. درباره گاو صندوق یا  مخفیگاه خانه خود به دیگران چیزی نگویید. بهترین کار این است که کسی نداند چیز ارزشمندی در خانه دارید.

اگر می توانید جواهرات و اشیاء گرانقیمت خود را در صندوق امانات بانک ها نگه داری کنید این بهترین و کم ریسک ترین کاری است که می توانید انجام دهید. اگر این کار برای شما مقدور نیست بهتر است مخفیگاهی امن در خانه خود بسازید.

وقتی که خانه را ترک می کنید هیچگاه یادداشتی نگذارید چون به این ترتیب به سارقان اطلاعات با ارزشی می دهید و آنها خواهند فهمید که چقدر زمان دارند و با خیال راحت تمام خانه شما را زیرو رو می کنند. همچنین اینکار مانند این است که برای آنها دعوتنامه ای گذاشته اید و به آنها گفته اید بله خوش آمدید کسی خانه نیست.

اگر برای مدت طولانی خانه نیستید از یکی از همسایه ها یا دوستان خود بخواهید که نامه ها، قبض ها و روزنامه هایی را که برای شما می آیند را بردارند. چون این نشانه ای واضح است که می گوید شما خانه نیستید.

(نویسنده:علی یزدی مقدم منبع:yadbegir.com)

mostafa بازدید : 62 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

 

اجازه ندهید اطلاعات خصوصی شما لو رود

این ابزار رایج یاهو مسنجر که برای چت بکار می رود می تواند ناگهان تبدیل به نرم افزاری بسیار خطرناک شود و کاربران تازه کار قربانی کاربران نابکار شوند. و اخیرا گزارش های زیادی منتشر شده است بدین مضمون که کامپیوتر افراد از طریق چت آلوده شده و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها لو رفته است. و بدتر از آن این است که بعضی از این تازه کار ها اجازه می دهند نرم افزار های مخرب در کامپیوتر شان  دانلود و نصب شوند آنها خود را با دستان خود دچار مشکل کرده اند.

به همین دلیل تصمیم گرفتم نکات پایه برای چت یاهو با ایمنی بیشتر را  یادآوری نمایم.

برای دیدن کل نکته ها به ادامه مطلب بروید>>>

تعداد صفحات : 6

درباره ما
بزرگترین منبع مقاله های کامپیوتر و آی تی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید بیشتر در چه موردی مطلب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 2,513
  • بازدید کلی : 16,297